Samstag, Mai 12, 2007

Eier schaukeln...

dons exactament el que diu el títol és el que estic fent ara mateix...si el meu alemany no es dolent, hauria de dir: rascar-se els ous (ja sé que es molt vulgar...sorry!dissabte a la tarda, horari de migdiada).

Doncs bé gent, aquí no hi ha gaire novetats. Ara mateix em posaré a fer una miqueta de feina del PFC, que sembla que la cosa es va acabant ja. L'altre dia vam tenir reunio el jefe, 3 treballadors d'aq grup, i jo...i el resultat va ser que farem estadístiques, comparacions, i coses vàries. El divertit del tema, és que jo no puc fer gran cosa, pq això de les estadístiques i comparació de resultats, ho faran aq 3 nois...total, que ara tinc a 3 persones treballant per mi.

Dit així tb sona bastant cruel, però no és així realment. Ells saben com fer el que el profe vol, i això ja no és cosa del meu pfc (és a dir, sí que ho utilitzaré, però no era la meva funció fer-ho). El problema, és que n'estic fins la polla de la unviersitat i dels professors. Ara que porto 8 mesos fotut en un departament, puc opinar de la vida universitària: No, gràcies, ja em podeu pagar bé, que no m'hi quedaria mai! He pogut veure que estic odiant al meu professor; m'explico: és una bona persona, molt simpàtic, rises..però no m'ha ajudat en res en el meu pfc. Jo diria que el que fa durant tot el dia son papeleos, reunions, i temes burocràtics. És el problema dels professors importants, enfeinats, o qualsevol cosa. O vai poder veure clarament en la última reunió: va estar dient durant 10min el que s'havia de fer ara, i els 3 nois, apuntant com a negres tot el que han de fer...i ell, dale que dale, noves idees, i coses vàries. Pos a mi no em va, em sap greu.

No sé tampoc pq us estic explicant tot això, però ara que ja esta escrit no ho borraré.

Bé, apart de temes de PFC, que espero poder tenir enllestit a final de Maig, aquí la vida va molt bé. Ara ens ha tornat una miqueta de pluja (2 dies, i ni m'ha calgut paraigües), però ja sembla que la cosa millora (això espero, ja que demà anem a grillar (del verb grillar= fer barbacoes) al parc, per celebrar el cumpleanys d'una alemanya).
Apart d'això, avui he pogut probar els perruquers alemanys, i he de dir que em quedo amb els meus indios..M'ha costat 6,7€, degut a qfan un 20% de descompte a estudiants, però...no m'han posat en cap moment aigua al cap, ni espuma quan han passat la gillete per coll ni res! Fins i tot els meus estimats indios, que per 3€ em rapen tot el que els dic, m'hi posen!!Increible!

I bé, el pentinat...doncs com sempre, res d'especial! A veure si demà a la grill faig alguna autofoto, i em veieu!Aquesta nit anem a sopar al restaurant on porto a les visites que venen a Jena, a veure si els cambrers gays tornen a estar i mels lligo aq nit!jaja.

Ah, i tornaré a tenir visites el dijous dia 17...la Mireia torna a venir!!yeahhhhhhhh. Em quedaré sense poder gaudir del Männertag (els homes es reuneixen de bon matí, per anar a beure, i quan ja no poden beure més, segueixen bebent...algo hauré de fer igualment!), i estarà fins dilluns 21...així que si algú em vol fer arribar embutits, o qualsevol cosa, poseu-vos en contacte amb la Mireia!!

i amb això, i la frase 'leckt mich am ass', m'acomiado fins a la propera

mach's gut!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

A la vida académica...menos mal de esos grills...

8:28 AM  
Blogger sukkus said...

vinga, a disfrutar de la visita. Jo també en rebo demà i passo el pont a Austria. Despres setmana de vacances a bcn, oleeeee

10:14 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home