Donnerstag, Mai 03, 2007

Das Cluesokonzert

Hallo zusammen,

bones, com va tot per Bcn o per on sigui que m'estigueu llegint? Aquí anem fent cosetes vàries, entre les que es troba el puto PFC de merda...i no cal parlar-ne més d'aquesta merda, prefereixo explicar-vos el que vam fer dilluns passat.

Doncs bé, una amiga alemanya em va convidar (regal del meu aniversari) a un concert d'un cantant bastant famós a Alemanya (o almenys a l'Est): el paio es diu Clueso, i és un cantant de rap, hip hop, o com li volgueu dir...jo no sóc expert en música, però puc dir que no era Rock.

Bé, no cal explicar gaires coses d'un concert...toca un grip principal, abans en toquen uns quants per animar a la gent, es beu birra..lo típic, no? que parlin les fotos per elles soles.

Aquí una imatge del lloc del concert...un lloc, m'atreveixo a dir, marevellós: al costat del llac, tot verd, era per gaudir del concert estirat al terra o banyant-se!

vaia perros!
jo tb ho sóc una mica, ja sabeu...però jo vai tenir la bona sort que se'm va cagar un colom a sobre!Sort que va ser sobre la foto de la samarreta, i al ser com plàstic, aquí no es va enterar ni deu!Però putos coloms de merda!

Aquí un amic de Maria i el seu xicot.

Maria i la seva millor amiga...típiques alemanyes,no?

Aquí un dels primers grups tocant

Els 3 machotes!
I Maria, que també volia amb els 3 machotes...normal!

Més parejita feliz, quina enveja sana!

i aquñi ja gaudint del concert


Bé, posaria més fotos, però no cal.

Demà seguirem coneixent la Alemanya cultural, ja us ho explicaré en el sgt post.

Salut a tots!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ese cesped...

y si, eso es perrear y no lo del reggeaton...

9:05 AM  
Blogger sukkus said...

jeje, realment t'estàs integrant perfectament a la vida alemanya ;)

8:02 PM  
Blogger Guns said...

Jejeje menys mal que es va cagar al plastic doncs. Jo odio els coloms tb!Arggg

3:52 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home