Donnerstag, April 05, 2007

Am Ostern...

ei gent,

estem a Setmana Santa ja practicament, i no sé que explicar-vos.

Simplement, molt agrait per les més de 1000 visites, llàstima que així no hagi significat 1000 comentaris, però no es pot demanar tot en el primer any de vida d'un blog ( clar que després de l'Erasmus, no sé si el mantindré o que cony faré; tot depén d'on ens porti la vida...).

No sé quin sons els vostres plans per Ostern, però els meus són gairebé nuls!No sé que cony faré,el que és segur és que estaré aqui a Jena. Volia haver anat a visitar a una amiga d'Autstràlia a Hildesheim, per`obviament, va a veure a suns pares. Doncs res, em quedaré aquí fent una miqueta de feina,gaudint del bon temps que no teniu a Catalunya (foteu-vos!), i poder fer alguna escapadeta d'un dia.

Poder ho dic amb una mica del pal: vaja merda de setmana santa...doncs sí, és això el que penso, però estic segur que despré sm'ho passaré d'allò més bé. El que em pasa es que estic fins a les pilotes del puto pfc (ich habe die Schnatze voll, o Mein Diplomarbeit geht mir auf den Sack, o altres derivacions...).

Així que ja us explicaré dilluns a veure quines novetats he pogut fer. Als que esteu a Hungria,Mèxic,sud de Fransa, Calanda,Camprodó, Pragha, Dinamarca, o simplement a Barcelona, a gaudir-ne!

ciao amics meus!!

1 Comments:

Blogger Guns said...

Bonsoir!!
Xaviiii ja he tornat de França! Oh la la!!! monsieur!!! oui!!
Doncs bé una ruta maca per castells, pobles medievals i ciutats. Hem tastat, com no, la gastronomia del país i ostres que fort que vam trobar un poble on feien una "Feria" amb els seus toros i tot!!
Petonss

10:20 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home