Samstag, April 28, 2007

Visites venen, visites marxen!

Bon dia a la vila del pingüí!

Són les 9.56 d'un dissabte, i porto despert des de les 7.00!increible!m'he aixecat abans inclús que per anar a la uni!jaja.

Tot té una explicació: ahir em van venir a visitar en Jordi i en Pau, dos amics de Barcelona (bé, en Pau no el coneixia gaire, o si més no, no em sonava). La visita ha estat d'allò més curteta, però amb temps de fer el necessari: sopar i anar a fer uns beures!

Posaria fotos...si les tingués!o si en tinguéssim. 3 persones, i cap va agafar la càmara..jaja!.Ells avui quan han marxat, deien que pasarien pel centre a fer una foto..ja veurem si han tingut finalment ganes!

Notes a descatacr de la nit d'ahir:
El lloc on vam anar a sopar, el cambrer perdia moooolt d'oli!!però mogollón. Pobret, no sé si es va fer ilusions al veure a 3 tios sols, però poc a poc van anar arribant les amigues...home,calia marcar territori!
En Jordi no sap beure!jaja. No, no ho hauríem de dir així...però es va demanar un coctel, que jo li canviaria el nom per bomba!5 begudes alcoholiques, amb una mica de cola per donar color. Jo vaig provar-ho, i mama mia!inbebible!
Ahir vaig anar per primer cop a un dels bars discoteques de Jena...Flower Power!el nom ho diu tot, ho sé. Va estar bé, però curtet. Problema: per la gent alta, pot resultar una mica claustrofòbic!

I rés més gent, aquí fot un dia esplèndid, així que em podreu trobar a Paradise park prenent el sol durant tot el dia!
I si voleu contactar amb mi demà....tinc BBQ per la tarda!

Vida Erasmus = dura?(sí, a vegades sí, però s'ha de saber gaudir tb!)

Salut!

2 Comments:

Blogger sukkus said...

Doncs al final sí vam fer la foto, però clar, hauríem d'haver fer fotos a la nit amb tú i les teves amigues, hauria estat més bon record.

El Long Island em va matar,buf, mai n'havia probat cap de tan fort, normalment hi ha quelcom més de no alcoholic. La resta del viatge va anar bé, a veure si aquest finde tinc temps per escriure (suposo q sí pq sembla q plourà...)

9:04 PM  
Blogger sukkus said...

Ah, Dankeschön nochmals für alles

9:05 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home