Sonntag, April 29, 2007

Grill Party!

Bones gent

Acabo de tornar d'una altra Grill party!siii, això és Alemanya, i apart estic en Thüringen, que és on diuen que es fan més barbacoes i més menjar de gordos!! A mi, això de 'grillar' m'encanta, i estic pillant costum de cada finde fer-ne! així que quan torni a bcn, ja estic pensant de fer-ne a Cubelles, així que ja es veurà.

Poso unes quantes fotos per fer una miqueta de resum, però no cal explicar gran cosa.

Aquí Andy i Thomas...Andy ja no viu a Jena, però ha vingut a veure'ns i a grillar tots junts.

bufant la bbq pq això tiri més ràpid...cosa que confirma que els alemanys tb fan servir l'aire pq la bbq tiri més!
Michael, petit Chef...
Cata i Mathias...schmeckt?
Això xutava..yeah!
Nils, al mig, fotent-se les botes! (és un dels meus companys de pis)

Thomas, amb un jersey meu...li anava com un pijama!mentre, Andy menjant com un gula!

Andy, el meu germà?jaja.

I Micha mirant si podia rossegar més la síndria!

I aquestes fotos, ja no són d'avui; són d'altes grill parties, simplement us volia ensenyar com són les famoses Thüringen Wurst!

Vinga doncs, a menjar-ne moltes!
Tschüss!

4 Comments:

Blogger acolostico said...

Si hay que ventar se venta, que por eso no vamos a discutir...

8:35 AM  
Blogger flop! - Ivan Rodriguez said...

puto mandril... t'estas fotent les botes!
i pensavem que tornaries com despres del Interrail... jajaja
Au, passa-t'ho be i jo ja m'apunto a les barbacoes de Cubelles!
Ens veiem aviat!

1:14 PM  
Blogger Guns said...

Joder!! Xavi quines salsitxes els alemanys!! Me les menjaria totes Nyammm ;)

10:24 PM  
Blogger sukkus said...

Jajajaja, Guns, segons com es llegeixi sona una mica lleig això ;)

Al final Xavi vam provar les Thüringer a Dresden, molt bones.

I sí, els Grills són el millor d'Alemanya

8:05 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home