Montag, April 23, 2007

La gent marxa..i jo tinc visites!

Bones gent,

Aquí a Alemanya,les coses es van acabant: hi ha gent que ja va marxant, jo ja tinc més o menys clara la data de tornada, i ja em vaig fent a la idea i també amb ganes de tornar-hi i començar noves aventures.

Aquest finde anterior me l'he passat a Jena. Feia temps que no era així, i ha estat molt bé. Dues barbacoes,bastanta cervesa, tb s'ha treballat una mica...de tot una mica!Però anem per parts.

Divendres a la nit,comiat de John, un noi d'EEUU que ja ha tornat cap a casa seva. I que es fa aqui a ' l'estiu'?doncs grills partys, o BBQ, o més conegut com a barbacoes. Doncs se li va muntar una grill sorpresa al john, i vinga tots a menjar rostwurst! La meva aportació culinaria: una truita de patates que em va quedar de conya, i esbergínia arrebossada...mmm!!

Aquí John,posant-se ketchup clar...és americà!

que bé que s'ho passa...

Sandra, una de les meves tutores..gaudint d'un plat d'amanida!jaja.

Un dels nous erasmus, el francès Antoin (o com s'escrigui!)...va estar divertit, quan al final va pirar corrents cap a una festa ja que algú li va dir que estava plena, i que si no venia no hi podria entrar...i una rumana salta: clar que no entrara, amb la bola que està feta...lleig!però és bon noi!.

I aquí una altra tutora meva, aguantant la paret!Aquest no es el meu pis,però és exactament igual que el meu. Per a que us feu una idea, ja que no crec que vinguin visites...torno, en teoria a final de Maig, i començaré a estar bastant liat...així que nanos, complicada la cosa!

I dissabte per la vesprada, després de fer una mica el ronso durant tot el dia, vam anar a fer una altra BBQ a casa d'Alejandro. No he pogut fer fotos ja que me la vaig passar cuinant, i clar, 5 coses no es poden fer a la vegada: encendre els focs, mantenir-los, girar salxitxes i beure cervesa...no em quedava lloc per la càmara. Va estar molt bé, però poder massa gent i les barbacoes no xutaven gaire. Ara proposo dos preguntes, a veure que és el que em dieu:
  1. Jo no sóc un expert de barbacoes, però vai tenir una petita discussió amb un físic de bcn, que se'n fotia de mi quan em veia ventant les brases per avivar-les: doncs bé, que penseu vosaltres?que serveix per alguna cosa, o que feia en pamplina jo?
  2. i l'altre: els calçots autèntics, és a dir, no els que hem pogut fer a Cubelles o similars...els que es fan als Mas o masies...doncs bé, com es fan?jo dic que es fan directament a la flama, a foc potent...mentre que el mateix físic diu que es fa a les brases. Jo n'he fet un parell amb en Joan, de Reus, i segurísim que era a ple foc...però no vull semblar autoritari. Clar que a Cubelles, les he fet a la brasa, no es plan de calar foc al piset!
I després de la barbacoa, vam anar de discoteca a Jena...i va estar bé, tot i que alguns estaven also 'betruknen',però va esta molt be. Jo em vaig comportar, i començo a pensar q la birra, la única cosa que em fa és resaca i créixer la panxa, però efecte baix durant la nit...Coses a destacar de la nit...escoltar música del meu gust, i veure que a Jena encara fa fred per la nit (3ºC tornant a casa..pfffff).

I ja per acabar, destacar que avui hem tornat als 24ºC. Una cosa que tb cal destacar d'Alemanya, és que quan arriba la primavera a Alemanya, tb surten tots els animalets que estaven congelats durant tot l'any...el que suposa que ens trobem multituds d'abelles, aranyes, i mosquits. I, també a vegades, t'entren animalets com el que podeu veure a la foto...això m'ha entrat fa 30min per la finestra oberta, i creieu-me que em feia fàstig fins i tot matar-lo!. Mare meva, ja mai més deixaré la finestra oberta per la nit. Lo fotut és que primer n'havia matat un, i al cap de 15min me'l trobo enganxat a la paret...això vol dir que n'hi havia 2!!imagineu-vos que no arribo a veure el segon..que hagués passat?m'hagues picat fins a matar-me durant tota la nit?hagués criat dins de la meva habitació?ecs....tant gran com sóc, he vist una mica de món...pero mare meva, els bitxos grans em guanyen!

Au gent, consideró aquest intrús com la primera visita que he tingut a Jena...clar que no conto a la Mireia,que ha vingut una vegada ja. Si no hi ha cap inconvenient, divendres tindré la primera visita marculina, vindrà a dormir en Jordi Caus amb un amic...bien!

Tschüss!

5 Comments:

Blogger flop! - Ivan Rodriguez said...

Ostia Xavi!

Sort que l'has matat. Aquests insectes, que s'anomenen "Mosquittus trompeterensis" els estudiem a la facultat perque actuen de forma parasitaria picant a diferents mamifers, entre ells l'home, i introduint-li els seus ous. Al cap d'uns dies notes com vas perdent massa muscular i tens picors, fins que al cap d'unes setmanes surten les larves que travessen la pell menjant-se tot el que tenen per davant...

Uf, si, si... quina sort...! ;)

Salut, company!

12:13 AM  
Anonymous Anonym said...

Que mal rollo de bichos, joder...

Y lo de las barbacoas irá a gustos como las tortillas...

8:14 AM  
Blogger rider said...

Ei i les visites virtuals, que no conten? ja sé que no és el mateix, però fan companyia.

Tema calçots. No en sé gaire, però tinc experiència menjant.

Com a exemple, la calçotada que vem fer amb foc a terra i bbq va sortir d'allò més bé. I això que no teniem gens d'experiència. Diria que el foc era potent, i que ventàvem perquè agafés flama.

Us deixo una mostra de les fotos aquí i jutgeu vosaltres.
http://picasaweb.google.com/riderbcn/CalOtada2007Fibers

Ja veiu que no cal gaire per fer uns calçots. Només gent i ganes de pasar-ho bé.

adeuuuuuu

9:26 AM  
Blogger rider said...

link directe
http://picasaweb.google.com/riderbcn/CalOtada2007Fibers

9:29 AM  
Anonymous Anonym said...

Hola Xavi, m´encanta que facis barbacoes, però no que un enterat de turno, el qual es podria anomenar "físic de Bcn" sigui un pixapí de mena, ho sento per als altres residents de les rodalíes. Anem al tema. Tota combustió necessita oxígen per a poder realitzar-se. Si no agafa l´exercici fàcil d´una espelma, l´encens i la tapes amb un got. Quan s´hagi consumit l´oxigen l´espelma s´apagarà. Així doncs bufar les brases no és cap tonteria. Hi ha estrís específics que es poden comprar a diversos establiments. Si bufes massa hi ha un excés d´oxigen. (agafa els apunts d´energètica i fes-ne un repàs). En quan als calçots tot depèn de la zona. A Valls es couen tal i com tu comentes, directes a la flama del foc, i en el punt en que se sent "xixinar" el calçot, o també coneguda com l´expressió de "suar" el calçot ja està cuit. També es pot fer a la brasa, però la seva cocció es diferent.

12:09 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home