Dienstag, Dezember 12, 2006

Einige Photos und andere Dinger

ei nanos, intentare penjar unes altres fotos de Dressden, a veure si puc!que l'altre dia aixo anava bastant xungo!

FrauenKirche, destrosada despres de la guerra, i nomes fa 2 anys que ha estat reconstruida.Cues de deu per entrar a veure-la.

la del davant, húngara (Budapest), i l'altra, Rumana. no sé cap nom, pero son molt molt simpatiques!jeje.Ho veus Jaume com tens sort?;).

aixo ja es una altra cosa...sueca (Teresa) i Finlandesa (Miina, la rosa). les dos ,tot i ser vegetarianes, estan hermosillas!jaja.

la rumana, una altra húngada (la del mig, es moneta), i una italiana, (la del darrere, camisa vermella), q n se come s que l'han deixat sortir del pais!mare meva kina cosa mes horrorosa!jaja. pensem que es el primer cop que surt de casa, va amb les ulleres penjades del filet pq n se li caiguin, vesteix com una iaia i no le sentida parlar encara..a casa nena, a casaaaaaaaaaaaaa.

Aquesta fotos no le posada pq jo surti molt agraciat, simplement pq es pugui apreciar el bitxarraco q tinc al costat!jaja. jo ni anava mamat ni res, pero he tingut sort de sortir amb els ulls tancats, a veure si aixi la gent no em reconeix!jajaja.

apart d'aquestes fotos, comentar que ahir vai anar a sopar amb els departament de la universitat, va esar divertit!vam anar a un bar on produeixen cervesa, i ens van ensenyar totes les instal·lacions i demes, pel modic preu de 5€, i al final ens van donar a prvar 4 birres; jo no dec servir per aquesta feina, pq amb prou feines diferenciava sabors..pero bueno!entre aixo i els colors, no serveixo per a res!

ah, bastant curios del q em vai enterar ahir...resulta que el meu jefe jefazo, el que alguns de vosaltres heu vist en fotos, es un kamikaze en coche...ahir parlant amb un noi, em va dir que es veu que li fot molta canya; com ja sabeu aqui a Alemanya les autopistes tenen trams de No Limit, es a dir, marica l'ultim!jo encara no he vist cap llançat a muerte, poder pq nomes he anat 1 cop en una autopista, pero bueno. el colega em va dir que el meu profe, quan han d'anar a l'aeroport o semblant, 220-230 i au, carril de l'esquerra i a menjar culs dels del davant!em vai quedar a cuadros!i aixo q nomes porta un Honda Accord,

aixi doncs, recomenacio: els que tingueu cotxes potents, pugeu a Alemanya a donar-vos el gust, almenys 1 cop a la vida!jajaja. aixo va especialment pels andorrans!

vinga penya, a cuidar-se!ens veiem aviat!

Liebe Grüsse
Xavi

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

que susto...que cosas

un susto de muerte...

8:52 AM  
Anonymous Anonym said...

Per fi em digno a escriure't company!!
D'imatge del dia em quedo amb el bigoti del tio que surt amb tu a la foto.....va parir!Prefereixo no imaginar-me els sobacos....cagon deu quin fàstic...jejeje!
Vist que ultimament a Andorra s'estan posant tontos amb els radars, m'apunto el teu consell...a veure si cau una visita a Jena.
Res més crac, aprofito per desitjar-te bones festes i a veure si finalment es fa el sopar de Nadal.
Marc.

11:12 AM  
Blogger sukkus said...

Jajaja,pos si, quina por el mostatxu aquest, pero ja l'has posat dos cops, jo crec q tan criticar pero al final, jajaja. Ai, q tenies novia, segur q esta patint amb aquestes fotos, jajaja. Va, a veure quan ens ensenyes nenes maques, q segur q hi ha xD.

La Frauenkirche l'estaven acabant quan jo hi vaig anar, aixi q no l'he vist, val la pena?

Sobre els limits de velocitat nomes dir q jo he anat uns quants cops rondant els 200 (pq no tenia cotxes q donessin mes) i m'han adelantat sempre. Un cop amb el meu jefe anavem a 230 i ens van passar dos q anaven bastant mes follats. El heavy va ser un cop q perdia l'avio, estava plovent, era de nit i anava a 200 i tb m'adelantaven.
Aixo si, doble poblacio q espanya, meitat d'accidents, realment tot és la velocitat?

9:34 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home