Donnerstag, Oktober 26, 2006

Preparant algun viatget...

Ei colla pesigolla, com va la vida?
Espero que molta alegria companys, que no tot és dolent...que perdi el Barsa i guanyi l'Alonso no han de canviar els curs de les nostres vides!jaja

Bueno, jo per aquí tot bé, el tema PFC encara s'ha de comensar, de moment molt llegir 'papers' and 'journals', però d'acció re de re!. A veure si decidim el que s'ha de fer, i ens posem manos a la obra, pq sino, em vec aquí fins l'estiu (que tampoc seria tant greu, no??)...aquí hi ha un que està fent el PFC (la Thesis que li diuen ells), i porta 3 anys i mig...clar q és alemany, i bastant rarot!

I pel demés, ja s'han montat alguns viatgets, a veure una miqueta d'Alemanya!a veure:
* del 28-10 al 31-10 (aqui es festa el 31, no el 1-N)-->München, a visitar el Sr Goldtein, la srta Cinta Bosch tb s'apuntat, així que riurem quan toqui veure-la dormir en un sac de dormir, i vestida de 'cross-training'. Poder tb cau una visita al Sr Jordi Caus, depenent d'on pari!.
* del 16-N al 20-N -->BCN, si nens, baixare pq el vol em surt per 17€, i així aprofito i celebro el meu cumple anticipat amb els papis!i tb per veure a la novieta..
* del 30-N al 3-D-->Berlin, viatge organityat x Erasmus...70€, amb bus i dormir, prou bé.n?
* del 8-D al 10- D -->Dressden, tb viatge Erasmus, per 50€.

puf, quin fart de gastar diners, però per això es tenen, no?
en Principi a München aniré compartint cotxe amb uns que no conec de res, aquí hi ha una web opn la getn que viatja en cotxe s'apunta i tu tàjuntes amb ells...costa 17€ per 400km, prou bé!ja veurem si em porten al lloc, o el q volen es violar-me!

ei people, que tic a la uni i tocaria fer algo!
de moment, la convivència al pis =, tot i q el penjat està algo més animat..però són uns putos guarros!

venga, viele spaß!
Tschüßi!
Xavi

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hola, sóc la Cinta i, ja que el Xavi em menciona...hauré d'aportar alguna cosa, no?
És veritat, aquest finde marxem a Múnich, però la veritat és que de moment només és segur que hi vagi jo i que quedi amb el Goldstein...perquè el Xavi encara no sap com vindrà! Jo crec que al final haurà de venir caminant...pq NINGÚ el vol portar amb cotxe! Bé, si al final es perd el viatget, ja us explicaré jo com ha anat!!
Tschüss!

5:23 PM  
Anonymous Anonym said...

Xavi!! ja començem nano! l'erasmus és per estudiar, que és això de tants viatjes! a barna ratejant i ara sembla que t'ha tocat l'euromillón! jajaja experience a full. Suerte.

12:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Ei Xavi,

quina pena que al final no poguessis venir a Ingolstadt pq jo estava a bcn. Bé, veig q el desembre ja el tens ben ocupat.Així m'agrada q viatgis, ja veuràs Dresden és molt guapo. Per Nadal estaràs a bcn, no? A veure si ens veiem i planifiquem quan veure'ns l'any que ve.

7:06 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home