Samstag, Oktober 21, 2006

la vida Erasmus comença a ser dura...

Hallo Leute!
com va la vida per allà on estigueu tots vosaltres?
aquí la cosa va millorant..ahir vaig assistir a una fets aque em serà difícil de repetir, ja no pel diestón en sí, sino per on es va realitzar: era tot un bloc de pisos, és a dir, la festa era en 4 pisos de tota una finca...a tope de gent, tu entraves per allà i anaveson volies (on podies moure't entre les manades de gent!), i algunes noies mirones (pels solters, claro!). jo no entenc com tenen ous a fer una festa així, però pel que m'han dit la fan cada any...pero no us podria explicar la de merda que hi havia pel terra, terra totalment negre i enganxós...és poc!

però jo m'ho vai passar prou bé, i vai estar xerrant amb alguns amics...molt bé!i lo millor, vai 'agafar prestat de forma indefinida' un obridor de cerveses, q el faré servir com clauer...aquí és bàsic!podent beure birra allà on vols, la penya les obre amb l'encenedor, però com q no fumo, això és la bomba!i és tant maco..



Avui, després de dormir 4h (ja sabeu que sóc un tio diurn), he anat a Weimar amb un colega d'Atlanta (EUA), i un colega d'ell tb dels 'states', però que no he pogut entendre encara d'on és...
i molt bé, són bastant graciosos, fent molta conya, i m'he acoplat a ells i hem anat a visitar Wuchenwald, és un camp de concentració nazi prop de Weimar, a 20km de Jena. No comment.

i rés, avui suposo que em quedo a caseta, a dormir una miqueta...i demà, a veure si puc fer una tarda d'esports...F1, Madrid-Barça...quina feinada!jajaj!

vinga gent, espero que tot bé!ja anem parlant!

Tschüssi!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hola Xavi, m´alegro que les birres tornin a ser presents en la teva vida. A veure si penges alguna foto de les noies que comentes, jeje. Ànims i força Erasmus, perquè el Barça ultimament...

Una abraçada, Palau

9:47 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home