Montag, Dezember 04, 2006

Berlin...que maca i que gran!

Hallo Leute!alle ist gut?

ich bin fix un fertig nach Berlin aber ist alles Ok...

pos eso, que tic petat despres de Berlin!pero la veritat es que ha estat de conya! jo ja hi havia estat, aixi que ha estat repetir algunes cosetes (per no dir gairebe totes), pero ara ja le visitar 'una miqueta' de nit, q tambe esta be, n?

el viatge per qui n ho sabeu, era un que organitzava una universitat d'aqui...jo al no ser d'aquella uni, vai tenir alguns problemes per anar-hi, que al final es van solucionar quan em van dir que jo m'ho pagava tot pel meu compte excepte el bus; vai aceptar, pero he tingut molta sort: va haver-hi una hungara que no va venir, suposem que es va dormir, aixi que jo em vai quedar amb el seu 'pack', i sort!!

dijous x la tarda vam anar a fer una volteta x Berlin i despres al teatre, a vere Fausto...la veritat es q estava petat i mort de son, pero tinc tanta sort q em van tocar els profes al costat, aixi q ale, a estar despert les 2h!i n em vai enterar de res, tot dialegs i molt poca escenificacio..aixi q chungo!despres x la nit, vam anar a pendre algo, i despres la sorpresa: els trens n anaven!taxiiiiii!!scheisse!pero bueno, encara n ens van robar.

divendres, havent dormit 4h, touramb el bus de 3h, que si el parlament,el muro, porta de Branderburgo, i les coses tipiques.. despres x la tarda, mas de lo mismo, i per la nit, again a fer unes birrites!tot i q al fianl ens vam quedar nomes un noi de Burgos (Alejandro) i jo, i estavem petats!

dissabte, madrugon tb...a les 8 estavem al Parlament, total, q em vai aixecar a les 6.30, que havent anat a dormir a les 3.30, pos n esta malament, n?petat!!!tot el dia amunt i avall, fins a les 18.00 veient cosetes..i despres, em vai trobar amb la Cinta, i vam anar a fer-nos algo i despres ja enganxar amb el fieston de sissabte!mooooolt guapo!em feia falta algo aixi!a les 7.00 em fotia al llit, havent-me d'aixecar a les 9.00 i a corre cuita, aixi q perfecte!

aixo si, diumenge el cansanci ja passava factura...vam anar al Pergamo Museum i deu ni do, mel vai paetjar en 40min i despres vai anar a seure..les cames no responien, i la panxa n estava per moltes caminates..les incomptables birres de la nit anterior passaven factura!es q lo bo es q la birra de 0,5 litres a la discoteca, 3€...ta be n?i jo pq em pillava la de ampolla, q de barril en general costa algo menys! aixi qualsevol para de veure nens.

i no res, em penso que ja esa gairebe tot...

aqui vana lgunes fotos:
Alejandro (Burgos ) und mich!

Mich, Stamo (Grecia) und Sussane (Italy, una calentapollas!molt ballar i remenar, i re de re!)



Maria (Madird) und Rosi (Alacant)

Maria (Valencia) und...? (Eslovaca)

Rosi, Alejandro, Matias (alemany que parla castella perfecte, va estar d'erasmus a Valencia; el tio cuina paelles a concursos a alemanya, q heavy!)

Jo, Mladena i Ivan (Bulgars i parella), i Elena (Italy)
Vanessa (Valenciana), Larisa(bigotuda...aish, bielorusa!jajaj), Miina (finlandesa) i ? (sueca)

Estel (Francesa, descansant...)

descansant de tornada

Cinta (Tortosa, a que esta guapa amb el gorro?jo trobo q molt!), und mich!
Stamo,Elena, Cristin und Sussane; el noi, Fabian (Valencia d'erasmus a Berlin, una canya de tio!)

coses varies:

aqui a Nadal es tipic de anar als Weihnachtsmarkt, un mercat alc arrer que esta a totes les ciutats!hi ha molt menjar i molta veguda, practicament lo mes famos es el Glühwine (vi calent). ja sabeu que jo no soc de vi..pero avui me fotut una taseta, i esta d'allo mes bo!!mmm!

els meus companys segueixen sent = de guarros, depsres dels macarrons, ara estem amb un pot de Apfel Mus (mus de poma), jo em penso q en van menjar...deu fer cosa de 10 dies, i clar, el pot encara esta alla sobre, al costat dels focs...i el resultat, es veu a la foto!



res, us poso algunes fotos de la gent que son els coleguilles, i aixi els aneu coneixent!!

ens veiem penya!
macht's gut!!
Xavi





6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ese ritmo Erasmus...que no pare...

8:31 AM  
Anonymous Anonym said...

xavi, xavi, xavi... però que ens està passant!!! a les 7 a sobar! macagundena que agafem un avió i ens plantem allà la setmana que ve!!! I aquestes fotos dels amiguets i les "amiguetes"... això comença a ser un erasmus en tota regla... ay que hem posso nostàlgic. Res, que me n'alegro molt que et vagi tant bé i coneguis gent de tot el món, que sempre se n'apren, fins aviat jefe!!!

11:47 AM  
Anonymous Anonym said...

Hola Xavi.
Soy un amigo de Jordi (de Aachen) y pasé por casualidad por tu Blog. :-)
Me recuerda mucho de mi Erasmus en la ETSEIB.
Que lo pases bien con todo el "Glühwein", "den kleinen Italienerinnen" y el resto!
un saludo de Aachen
Achim

9:35 AM  
Anonymous Anonym said...

Jajaja, Achim, ya ocupando blogs de amigos.
A mi el q m'encanta del Glühwein és q quan fa fred, t'escalfa en un segon, entre l'alcohol i q està calent... xD
Ara per emocions fortes, prova el Feuerzangenbowle (almenys al Weihnachtsmarkt d'Ingolstadt el tenen, jo el vaig provar a Aachen per primer cop en una festa del mateix nom q és de les més importants de la ciutat)

8:18 PM  
Anonymous Anonym said...

BUUfff!! DIOOSSSss!!!(mirada a hombro con alta entonacion) que son estas churris!! Xavi!! que enric y yo (el angel tb pero aun no lo sabe) tenemos ya el billete comprado!! jajajajaja tu sigue asi, a las 7 a las 8 a la hora q haga falta.
Es el primer post q te pongo, joder, es q como te veo cada dia por el gmail.. :D bueno tu sigue asi, q veo q estas haciendo un buen trabajo juas xD ale q te den, me gusta mucho el blog i sobre todo mi foto de gordo jajajajaj xD

un beso! a todas! jajaja :D

9:22 AM  
Anonymous Anonym said...

I el meu billet que tb l´heu comprat Chole? O va per generes el viatge?

9:13 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home