Mittwoch, November 08, 2006

Bones, ja tornem a estar aquí!

Hallo Leute, wie geht es Ihnen?
Hier in Deutschland sind wir sehr Gut, aber ein wenig Kalt!

bueno, aqui ja fa fresqueta..tot i que la ola de fred ja ha passat, jo ja vaig cada dia amb la jaqueta d'hivern.
els dos últims dies han estat de conya: dilluns vai anar amb un espanyol i vai coneixer a una noia valenciana, i després a dues alemanyes, un colombia, uns francesos..va estar molt be, i una de les alemanyes, esta aprenent espanyol aixi que suposo que algun dia quedarem per fer tandem (parlar una miqueta en alemany i espanyol), aixi practico una miqueta i vai coneixent a gent!lo mes fort es que aquesta tia, al enterar-se que baixo a bcn en 1 setmana, em va dir si li podia portar una cosa de bcn;jo pensant-me que diria pernil salat...i em diu galetes!vol Oreos i filipinos!jajaja. es veu que alla costen molt menys que aqui...el que s'ha de fer per deixar-les contentes!

i ahir, vai quedar amb Maria, la amiga de Chiara, i vai anar a una festa d'una amiga, q amb elles segur que farem tàndem almenys 1 dia a la setmana!elles parlen una miqueta de castellà, i a mi m'ajuden a anar parlant, perdre vergonya i millorar una miqueta!apart, son super simpatiques, i alemanyes, aixi que perfecte!

aqui hi ha bastants erasmus, però com ja sabeu que no sóc molt de festa a muerte, de moment esti una miqueta al marge....clar que conec a gent,pero poder diria que conec o mantinc mes contacte amb alguns alemanys i els espanyols que no pas amb els erasmus en general..avui me trobat a 2 espanyols mes jovenets en el bus, i anaven a una festa...pero aquests han començat avui el finde diuen!jo, q 'entro' a les 8.00am aprox...pos n es plan!apart, jo ja soc gran x tanta festa!soc mes profund!jajaj


bé gent, volia penjar-vos una foto que estigués millor, pero n tinc cap q valgui molt la pena...aquests son amb els que vai anar a Erfurt: 4 xinesos, 1 de namibia (sabreu qui es), i 2 alemanyes. els xinos i la de namibia, a les 22.00 al llit, molt heavy!pitjor que jo!jajaj! la llastima es que no va venir un dels xinos; el fet es que hi ha un xino que te els dos braços trencats..sisi, com es possible?es veu que s'ho va fer jugant a basquet, va anar corrents per a buscar una pilota que anava contra una paret, i no va parar..i va posar els dos braços contra la paret. resultat: els 2 trencant, i em penso que un d'ells amb canyell inclos..molt heavy!jo n le vist,pero ...com es vesteix?com menja?com..es renta el cul?jajaja

ja anem parlanr, i ens veiem d'aki poc!

Liebe Grüssen
Xavi

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ei xavi, crec que seria tot un detall per la teva part que anessis a donarli un cop demà a aquest pobre xinès. Tu ke tens estil a l'hora de manipular miembros. jajaja Y a la foto de lisboa me remito.

6:09 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home