Sonntag, Oktober 15, 2006

mehr Fotos...

bones gent! és diumenge, estic escoltant el Barça...i he de dir que estic reventat!! divendres, unes birres amb unes noies espanyoles i un nano de Reus, i després, patejada fins a casa (20m de pujada!). dissabte: problema de no tenir cortines, és que a les 9 am et despertes...bueno, vam anar a veure la representació de la batalla de Napoleó Vs Prussians...va estar prou bé, pero astant cansat...es fa al darrere d'una muntanya, a uns 5km de Jena..però claro, s'ha de pujar la muntanyeta..així que estic amb agulletes!i després x la nit, festa de Semester Anfangparty (festa d'inici de curs) a una residència, va estar prou bé, i clar, birres de mig litre a 1€...pos avui, resaca!! diumenge: he anat a veure el mercat de la ceba a Weimar...i després de caminar 2h, i esperar 1 puta hora pel tren (ca 40 Minute später!), he torna gelat i petat! bé gent, no vul carregar molt el blog..



penjo 2 fotos, una de la batalla,i l'altre és la vista des de la meva Fenster (finestra) cada matí que fot boira (ultimament, tots)...és bastant densa...darrera, hi ha una muntanya...



au gent, a cuidar-se!

Xavi

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo xurri, explicat així sembla que vinguis de la guerra. I lo de la persiana...podries canviar-la!
Petonets

11:50 PM  
Blogger flop! - Ivan Rodriguez said...

idilic, Xavi!!

jajaja animos, campeon!

11:34 PM  
Anonymous Anonym said...

jeje caminar 20 metres des d'on vas fer les birres fins a casa... ja pots estar cansat!!!

9:45 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home