Mittwoch, Oktober 18, 2006

bon dia gent!

bones, com esteu tots els que aneu llegint?jo avui m'estic prenent una miqueta de relax...després aniré a la uni una estoneta, però es que estic esperant a que la rentadora acabi...

ahir la primera festa en discoteca, i algunes coses a remarcar: birra de 0,5l a 2,2€...prou be, n?i guardaroba : 25ct...ole!tb es normal..la gent n pot anar despullada pel carrer per no pagar guardaropia!!

ah, i pels solters...veniu cap a Jena, que hi ha un fart de noies... i pels que estem lligats...a esperar que caiguin les visites!!

au, bis gleich!
Xavi

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

I per les amigues solteres que??? Tan machisme home! jejeje

2:56 PM  
Blogger rider said...

No ho diguis dues vegades jeje, que en vol de tornada de l'india-nepal fem escala a frankfurt. I no hi ha masses ganes de tornar a treballar. Felicitats pel blog i cuida't

11:08 AM  
Anonymous Anonym said...

Ains Xavi que era jo la del comentari, ho sento eh

2:14 PM  
Anonymous Anonym said...

ei Xavi!! Doncs ara sí que no t'escapes de la meva visita en quant estigui instal.lat ja a Ingolstadt, jeje.

5:40 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home