Sonntag, Juni 10, 2007

Wieder in Barcelona...

Bones gent,

com ja sabeu uns quants, i pels que estiguin despistas..ja estic a Bcn!!si nois, sí!el meu Erasmus ha acabat (i he de dir que allo que deien d'erasmus-orgasmus, res de res!bien!).

Jo vai tornar dimarts al vespre, després d'estar uns dies d'acollida a casa d'en Raul, dormint a l'habitació d'una noia alemanya que no hi era!sino, cap problema, hagués dormit amb una altra noia amb companyia d'una gata...així que tot molt be!

Bé, em sap greu no explicar com van anar els ultims dies, però es que ara no tinc gaire temps. És diumenge, són les 7.53, i m'he aixecat a les 6.20 per anar fent coses del pfc...n'estic fins la polla!spero que no em toqui corretgir més coses.

Ara marxem una bona part dels colegues del barri a la platgeta; a veure si ja agafo color i comencem a veure tetes!yeahhhhhhh

La setmana que ve, quan tingui temps, ja explicaré una mica quins són els meus plans de futur per a aquells que encara estiguin 100% despistats.

mentrestant, aquí deixo unes fotos dels ultims dies: grill com a comiat, i sopar d'ultim comiat.

a cuidar-se!









ciaooooooooooo

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yep, que sea leve los últimos ramalazos del pfc...pero que envidia eso de la playita...

Por aquí nos tenemos que conformar siguiendo grilleando...:-)

Saludos

4:07 PM  
Anonymous Anonym said...

Que bonitas las fotos!! Lastima que el texto no lo entiendo del todo, pero mas o menillos. Se te echa de menos por aqui!!! Yo he estado muy ocupada esa semana, pero espero que eso mejore y que te vea en msn un dia de estos! Si este finde vas a la playa, viel Spaß, y que envidia..
un besote, dale mis recuerdos a mireia y cuidate! catari ronaldinho

8:36 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home