Donnerstag, Mai 31, 2007

hola de nou!

hola gent,
pels que no estaveu enterats, ja he presentat el PFC. Sí, ha estat avui dijous dia 31, a les 11.00, i mare meva, m'he tret un pes de sobre.

Jo crec que la presentació ha anat prou bé, alguns comentaris, preguntetes, però tot correcte.

Ara la llàstima és que encara he de corretgir el PFC i enviar-li dema al vespre al meu jefe, i puf, encara tinc feina!Aixi que aq nit sera llarga...i si ho sumem que dema a les 10.00 am he de deixar la residencia, i mudar-me a casa de quelcom que em vulgui acollir...doncs algo més estressat, pero super content.

Així que gent, això ja es va acabant!. I el dia 5 ja estic a Bcn, oeeeee, oe oe oeeeeeee.

Vinga people, salutacions i fins ben aviat!.

2 Comments:

Blogger acolostico said...

ya sabes, muchas felicidades...y sabes que no te flatan lugares de acogida...

8:17 AM  
Blogger sukkus said...

Nanu, felicitats, suposo que a hores d'ara ja hauràs enviat la correcció i tot, així que ja ho estaràs celebrant. M'alegro molt, que vagi bé el retorn i espero ens segueixis mantenint informats per aquí de la teva vida (especialment quan vagis a terres encara més llunyanes).

2:35 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home