Montag, März 19, 2007

Wieder in Jena...

ei gent,
que ja he estat a Barcelona, i ja torno a ser-hi aquí a Jena!

bé, us explico. Ja ser que fa temps que no vaig escribint amb tanta freqüència com abans, però és que la vida tb està setn algo més tranquila.No dic que no faci coses,ja que segurament en faig més qu abans, però són menys importants: emrefereixo a quedar amb gent,anar a fer birres, o similars.

La setmana pasada, com ja sabreu tots, i els que no, vol dir que no em feu gaire cas,vaig estar a Barcelona veient a molts colegues, la nòvia, una amiga alemanya (Maria i el seu novio Roberto van estar tb a Bcn, diuen que els va encantar!),etc etc. De pas, vaig aprofitar per fer una entrevista de feina, els que sabeu de que va el tema...em temo que m'haureu de venir a visitar ben lluny, però l'experiència serà collonuda!

foto de família:
i bé gent, després de tornar a Alemanya, destacar dues coses: aquí torna a fer fred, avui marcaven 4º, i algú m'ha dit que s'esperaven nevades...jo no les he vistes, però tot es possible aquí. I com a segon, que com a barcelona, no es viu enlloc!bon clima, ambient, gent,amics, etc etc...

Jo avui dilluns, tic bastant reventat, però ara mateix he tornar de casa dels veins de dalt. Com a sorpresa, he pujat a pendre una birra, que al final han estat 3, veient els 5 millors capítols dels Simpsons escollits per l'audiència. ha estat divertit. La llàstima, és que el divendres vinent, foten una festa adalt meu, ja que és el cumple d'un del pis,i els altres 3 deixen el pis, així que segurament serà un fiestón. El tema és que jo, gairebé 100% segur, baixaré a München a visitar al meu amic Pau Goldstein, aprofitant que es fa aquests dies la Starkberfest (traduit: festa de la cervesa forta, coneguda com la birra amb més graduació de lo normal!yeahhhhhhhh).

Aprofitant que un del pis de dalt deixa el pis, li he comentat que si tenia un sofa que no vulgués, i m'ha dit que podia quedar-me amb un!oleeeee, quina triunfada! mireu que maco que és!


bé gent, piro a dormir que vaig algo tocat, i demà estaria bé treballar una mica.
Ja parlem
ciaoooooo

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Muy bien, muy bien...así el viaje ha sido productivo...

8:21 AM  
Blogger sukkus said...

Jajaja, doncs sí que ha acabat nevant.

mmm, així que te'n vas lluny luny, bé bé, tranquil que allà també et vindré a visitar, jejeje.

Ens veiem a la Starkbierfest

8:46 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home