Donnerstag, März 08, 2007

Ich habe die schnauze voll!

(la frase vol dir: tinc el 'morro' ple, referint-se a la frase: 'estic fins els pebrots', o tb coneguda com: 'n'estic fins els ous!')

Ei, que segueixo viu, ehhh!!

que per que no pengi noves fotos, ni expliqui historietes en bars de noies que tenen calor, no vol dir que heu de deixar de mirar-me!!

I és que últimament no he fet grans coses que calguin comentar. Bàsicament la meva vida ara està plenament dedicada al PFC i a les birres!jeje. No, sense exagerar, però és que el finde anterior va ser de lo més tranquil, es nota que són vacances per els estudiants. Hi ha menys gent pels carrers, la gent que quedem aquí, estem com més apagadots, i jo realment ja estic pensant més en Barcelona que en altres coses!

Sí sí, pq per a qui no ho sapiga, el dissabte estic a Barna!!yeahhhhhhhhh. baixo de dissabte dia 10 a diumenge dia 18, clar que no podré estar només per vosaltres, amics meus, sino que també hauré de complir obligacios de parella, de família, etc etc. Entre mig, tb hi ha temes laborals, que quan torni espero tenir més clar el meu futur professional, i poder explicar aquí, o a més gent, que ens depara la vida!

Apart de tot això, sembla que ho hagi calculat prèviament, doncs no!Podré veure el Barsa-Madrid a terres catalanes, el inici del campionat de Moto GP, i l'esperat comensament del campionat de F1!iujuuuuuuuu!quina triunfada, n?jaja.

doncs vinga gent, segurament, fins d'aquí un temps!!

Ich liebe euch!!
LG
Xavi

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hola Xavi, espero una foto teva ballant amb les noies aquestes, les que tenen calor, jeje. Bé, si et passes per la uni avisa, que aquí ja no hi queda ni el gat. Alguna birra caurà, si més no una Damm Lemon.Cuida´t i fins aviat.

El teu Palau que et troba a faltar.

9:24 AM  
Anonymous Anonym said...

Xurri...

Aquesta frase no m'ha agradat gens: .....no podré estar només per vosaltres, amics meus, sino que també hauré de complir obligacios de parella.....

ja parlarem!

Jeje

4:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Que vaya bien por la condal...aquí mantendremos la cerveza fría...

5:10 PM  
Blogger flop! - Ivan Rodriguez said...

un Xandri, Xavi?
XD

2:25 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home