Montag, Februar 12, 2007

Zwei spiegeleier...

Doncs, així és com es diuen en alemany 2 ous ferrats!jaja. Avui ha estat el meu sopar, m'ha fet cosa fer una foto, pq ho veia cutre, però m'han sentat d'allò més bé.

2 ous fregits amb beicon i una ceba fregideta, amb abundància de pa per sucar i resucar, deixen a un pobre Erasmus d'alló més content. Mentre sopava, m'he enrecordat de dos amics del barri:
  • Gordo: pel sopar en sí, era un sopar de gordos!no per la quantitat, però si per la fregidura...tot i que com el Frankfurt José, res igual!!(pels que no conegueu al Gordo, menja moltíssim però no està gens gordo..de fet, jo hauria de ser qui portés aq nom).
  • Enric: ja que quan estava menjant l'ultim ou, m'he fet un petit montadito, amb ou ferrat, beicon i ceba...deliciós, com a tu t'agraden!

I poca cosa més, aquí segueixo amb la meva tònica habitual de beure una birreta de mig litre abans d'anar a dormir, i llegint El Padrino, llibre que m'està enganxant d'allò més.

a cuidar-se gent!

5 Comments:

Blogger flop! - Ivan Rodriguez said...

jajaja, quan dius lo de la birra abans d'anar a dormir, t'imagino allo sentat al llit, ja amb el pijama posat i bevent-te la birra de glop, com qui es fa una lleteta amb colacao... XD
no es aixo, no? Salut!

10:52 PM  
Anonymous Anonym said...

Y dos huevos duros que decian los Marx...

8:32 AM  
Blogger Dra. Chuky said...

hola rei!!!!

Veus com tb entro al blog!!!! Guapuuuuuuuuuuuuuuu!

9:40 PM  
Blogger Guns said...

Jejeje El Kike estarà molt orgullós del seu Xavi, no només pel montadito sinó també pel Padrino!!

10:28 AM  
Anonymous Anonym said...

mandril!!!! fent montaditos i llegint el padrino... mare de deu, potser hi ha una connexió!
Però recorda no pasar-te ma la sanfaina, que ja saps que té conseqüències d'allò més desagradables...
cuida't molt mestre i fins molt aviat!

6:55 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home