Sonntag, Februar 25, 2007

Kater!!

Mama mia, són les 13.48, i després d'haver dormit 5h, puc dir que ahir va ser una de les millors nits de festa a Jena. Tampoc podria dir-li festa al que vam fer ahir, però justament el que a mi m'agrada: anar a un bar, xerrar, fer birres sense criteri, i per acabar la nit...al Tity Twister (link només per adults), que hi falta gent!jajaj.Pero anem per parts.

La nit va començar a un sopar al restaurant Indio de Jena, i després d'arribar sobre les 20.15, vam començar a sopar a les 22.00...típic d'India!clar, i així doncs vam acabar a les 00.30 de sopar!com a barna, vamos!!

Aquí a la foto, es veu a Raul (l'homenatjat, Alles Gute zum Geburtstag), amb una part del regal que li vam fer: es tracta d'un ratllador (die Reibe), que s'utilitça bàsicament per la fabricació dels Klösse (les boles de patata que us vaig ensenyar que els meus veins de dalt van cuinar un dia).

I després del sopar llarg i contundent, va arribar la hora de la veritat! Bier trinken! Vam anar a una estació de trens que l'han convertit en un bar. Jo mai hi havia estat, i la veritat és que està prou be, llàstima que no estigui al centre, pq sino seria la bomba.

Allà es trobaven tot el grup d'Erasmus, ja que celebraven el cumpleanys d'un italià i de l'Alejandro, tot i que el seu es dimarts (això no era del tot important, però ara ja està escrit). La festa que havien montat tractava bàsicament d'una petita saleta on ells posaven la seva pròpia música, i tot lo altre funcionava com un bar normal. Llàstima de la música, que era electrònica, i després van passar al reggae, i com ja sabeu cap dels dos gefällt mir (m'agrada!).

Els que vam anar a sopar, ens vam reunir a un costat del bar, i ens vam fotre a xerrar i a beure alguna que altra cerveseta, rient, fent bromes, passant gels..jaja, que va, això costa d'introduir a Alemanya!!

Aquí a la foto, d'esquerra a dreta: Mathias (alemany), Vanessa (sueca, és a dir, de Sueca, València!), Raul (bcn) i Cata (alemanya).

La llàstima és que els dos alemanys parlen espanyol, així que gairebé no es va poder parlar molt alemany, però bé, vai aconseguir apendre una frase molt important, i a sobre per partida doble, ja que sé dues formes per dir: N'estic fins els ous!o...Tinc els ous plens (en el sentit de emprenyat):
  • Du gehts mir auf den sack
  • Du gehts mir auf die Eier.
Torno a demanar, clar, als que llegiu aq blog i sabeu molt més alemany que jo (cosa no gaire difícil), que podeu, o bé corretgir-me, o aportar noves frases útils per quan en un futur hagi de demanar feina, pugui entablar coversació amb un jefe!jajaja. No us podeu imaginar els dos alemanys com reien, quan nosaltres començavem a dir aq frases sense problemes al mig del bar, i algú que altre per allà mirant..jaja.

I aquí la foto de Raul, Mathias, i la iaia Lucia, que pobreta, després de fer la mudança el passat dijous, encara esta patint les conseqüències.

I després de tot això, quan ja tothom ja pirava cap a casa i el meu cos estava a tope, volia més cervesa!jaja. Vam decidir Mathias, Vanessa i un servidor anar a fer la última al anomenat anteriorment, Tity Twister, un Table Dance Bar, vulgarment conegut com striptease bar...però m'esperava una altra cosa. Però qui pot resistir aq preus?3€ d'entrada, noies entrada gratuita, i una cervesa alla dins, 2,8€. Em costa igual pendre una birra veient a una noia en tetes, que veient una rentadora rodar en un altre bar super faschion (on hi han rentadores). Que triarieu vosaltres??;)

I ja està gent, me n'he cansat ja!Vai al lavabo, que per variar, l'indio té efectes secundàris!La cosa divertida és que al pis no hi ha paper de cul, així que el penjat i la seva xurri q porta aki dos dies, es deuen estar rentant el cul, o amb la mà, o amb l'aigua mateixa del wàter, o amb kleenex. Segur que el tenen tot vermell. Que es fotin, per piojosos i guarros!jaja. Jo, com a bon català i tio previsor, em vaig emportar un rotllo a la meva habitació, per casos d'emergència com aq dies, així que no penso comprat paper fins que, o el penjat el compri, o piri definitivament (aq dijous!!yeahhh). Així que jo ara surtiré amb el meu paper sota el braç, intentant de no creuar-me'l, i llestos!juas

ale gent, a veure si avui el Ronaldinho s'ha aprimat ja..q vaia tela!Gordooooooo!jajaj

ciaooo

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Que tranquilo se me ve con la birrita...pero mierda de responsabilidad con la edad...me perdi lo mejor...

8:55 AM  
Blogger panotxa said...

que grande xavi!!
varios temes: el viva colonia també va ser una de les cançons del meu erasmus, un grupet d'alemanyes (que vivien amb la iria) sempre el possaven abans de sortir, temazo!!
sobre el bar d'striptese que dir... no n'he trepitjat mai cap, però amb aquests preus...
i la disfresa de barrufet, impagable!!!
cuida't molt mestre! fins aviat!

4:48 PM  
Blogger Jordi said...

Bueno, a Praga de bars d'striptease ni ha a patades, i la birra crec que es bastant mes barata, aixi que ja tardes en venir Xavi!!!!

1:11 PM  
Blogger sukkus said...

Jajaja, el tema del paper de water tb l'he viscut en tots els pisos compartits on he estat i tb vaig reaccionar idènticament a tu.

En quant al bar de streptease, mm, jo tampoc hi he estat mai i aquests preus s'hauran d'aprofitar,així que quan vingui ja saps a on farem la primera birreta, jajaja.

5:30 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home