Donnerstag, Februar 15, 2007

Carnaval in Köln...

Doncs això gent,
que avui és Dijous, he tingut bastant mal dia, problemes amb el puto PFC, etc etc.

Els que heu hagut de fer un projecte final de carrera, o qualsevol tpus de treball, suposo que us haurà pasat algo comú a tots: arribar a estar fins als ous de tot, ja que tot son problemes i sembla que no avancis gens ni mica. Doncs així estic jo ara mateix...i bé, no és que tingui especial presa per a presentar-lo, però si que voldria enllestir-lo per a finals de Maig. Tot es veurà.

I per animar-me, m'escapare el finde (el finde comença demà a les 10.00 am), cap a Köln, o tb conegut com a Colònia pels amics. Allà, hi ha un amic que vam conèixer en Jairo i jo a Austràlia, en Herr Martin Bulawa (a la foto, el moreno de camisa a quadres), i de pas, el dissabte al migdia s'unirà Herr Tobias Hartmann (el ros ros de la foto; alguns ja el coneixeu, els altres ja us explicaré algun dia historietes algun altre dia). A la foto, tb apareixem Jairo i jo (no cal que digui qui som qui, oi?)

Bé gent, només desitjar-vos un bon cap de setmana, jo espero donar-ho tot a Köln, i visitar la ciutat que diuen que és maquísima.

Ja us explicaré, i espero fer fotos amb la disfresa!

LG
Xavi

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

A pasarlo bien...

8:14 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home