Samstag, Februar 24, 2007

Keine Lust...

Doncs això, que no tinc ganes de treballar un dissabte al migdia!

Sé que últimament estic escribint menys coses, però és que entre setmana, i més aquesta, no he fet res d'especial. El passat dijous vaig ajudar a Lucia (amiga d'aquí de Jena, q és de Burgos),a fer una mudança (Umzug). Va estar bé la cosa, menys dura del q m'esperava, però quan vam anar a recollir la furgo, em vaig fer caca a sobre...gairebé podríem dir que era un camió allò!jaja. Deuria de fer uns 7-8m de llarg, una barbaritat!Pero la cosa va anar be, i kein Problem.

I apart d'això, la meva setmana ha estat monótona com sempre, aíxí que no explicaré moltes més coses, apart de la penosa derrota del Barça, les fotos del Ronaldinho (gordoooo), i que m'he comprat una tele.

Bé, no és pròpiament una tele, sino un USB que el conectes a l'antena, i amb u software que porta, et permet mirar la tele poer l'ordinador. Està bé, cómode i útil (serveix per qualsevol país),així que ara el meu alemany, puf, millorarà catxo!!ajjaja

Aquesta nit vai a sopar a un restaurant Indio, i després de festa, així que demà suposo que cauran algunes fotos...o no, ja veurem

Salut a tots1
ciaoooo