Sonntag, Februar 11, 2007

Un finde més...

Bones gent!
Aquesta entrada no diré res important, així que els que esteu esperant alguna aventura, fotos, o bieloruses amb bigoti, no en trobareu!em sap greu, no sempre tinc aquesta oportunitat..

Aquest finde me quedat completament aquí a Jena, el que no vol dir que no hagi fet res. Divendres un sopar amb Maria, una noia valenciana, i amb 2 francesos, 1 alemany i un italià. Com que ells anaven a una disco de música electrònica, em vai retirar a casa..jeje.

Dissabte, vai aprofitar per comprar dues coses que em feien falta: un ratllador (Reibe, és que m'ha costat moltíssim apendre aq paraula), i un cable d'antena per la meva tele prestada (que vaja èxit, aquest matí estava veient la tele, jo suepr il·lusionat, i s'ha apagat de cop...i ja no funciona!bajón!).

Ahir per la nit vai anar a un bar-disco que encara no hi havia anat, i tenia especials ganes, pq era del tipus de música que m'agrada, i no em vaig equivocar, va estar bé, llàstima que vai anar amb les meves tàndems i les seves amigues (per qui no ho sabeu, i Mireia us ho pot confirmar, acostumo a sortir amb més noies que nois...yeahhhhhhhh), però a les 2 am ja vam desfilar, ja que no els agradava del tot la música, i suposo que estaven cansades..pero bueno, que hi farem!!

I avui, poca cosa més...el matí gandulejant, tot i que m'he aficionat a fer sudokus, ja estic a nivell 'fàcil' i m'esta costant un huevo, i a llegir...ara estic amb 'El Padrino?, després de que el sr.Enric parlés tant bé d'aq llibre, he de dir que porto prop de 100 pag en 1 dia, i m'esta enganxant!i per no perdre el costum de Bcn, per sopar, Dönner!de gordos!!aquí 2,5€ i bonisim, gran...mmmmm!

I poca cosa més; el sgt finde, si la cosa no canvia de plans, aniré a Köln,Colònia pels amics, a visitar a un coelga que vam coneixer mr.Jairo i jo a Austràlia: Martin Bulawa, i esperem que l'altre boig , Tobias Hartmann, tb aparegui per allà...pot estar genial!està una miqueta lluny, 5:30h en tren, una mica car el tren, però ja que estic aquí, s'ha d'anar!i tb pq són els Carnavals, els més famosos d'Alemanya, com si estiguessis a Càdis,Sitges, ...

Després, he d'anar pensant en baixar a Bcn uns dies a Març, per motius variats. Tinc una amiga d'aquí (la amiga de Chiara, amiga d'Enric, pels q la conegueu), que a Març estarà dos dies a Bcn amb el seu xicot, però si jo no estigués, agrairia a qualsevol voluntari que s'ofereixi per ensenyar Bcn de nit, o algo de Bcn...ella es molt guapa, i molt simpàtica, parla una mica d'espanyol, molt be francés, alemany (obvi) i anglés.

Jo després, tb he d'anar pensant en baixar a München, al Starkbier Fest, és com l'Oktoberfest, però Stark vol dir fort, així que és amb birra forta, conegura com VollDamm, o cervessa de més graus!!deu ser brutal!he d'anar-hi!

Clar que el PFC tb comença a apretar, i ja hauria d'anar pensant en presentar d'una puta vegada, i començar a fer €€€!!

Leute, ja parlem!Vaig a llegir i a veure si demà em puc aixecar a les 6:30 am...pffffffff!!!

super tschüssi!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

A la tranquilidad, no es mala no...tenía que haberme apuntado a esa tranquilidad de sabado...

11:22 AM  
Blogger sukkus said...

Ja veuràs com el Karnaval de Köln et mola, és un desfase, realment una festa q ho viuen...
Jo hi volia anar pero des de fa temps q tenia uns bitllets per Göteborg, pero no em queixo xD

Quan és la Starkbierfest aquesta?

7:57 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home