Mittwoch, Januar 10, 2007

Wieder in Jena!

bones gent, com esteu?
us escriure un minipost bastant rapid, ja qe no em trobo gens be, em fot mal el coll i el cap, i estic esperant a que l'ibuprofeno faci algo d'efecte...aixo de tornar a terres germanes, no m'esta sentant gens be!

com que no he fet res de nou, no hi ha res important a explicar, el nadal a casa ha estat collunut, he vist a moltisima gent, familia, Mireia, etc etc...em feia falta!i ara clar, una miqueta de pena per haver de tornar aqui...es que poden dir el que vulguin, pero Bcn eés moooolt i molt maca!i la gent, la millor!

Aqui us deixo una foto de la cabalgada de Reis'07, la de Barcelona capital!vam participar la Mireia i jo, i ja veieu quines pintes que fem...la funcio?evitar qe els nens quan recollen els carmels es fotin a sota del camio!bueno, va estar entretingut!pero aixo si, despres estavem reventats!!


pos ale, me'n vaig a la uni, no se si em quedare tot e dia, segons com em trobi...aish, q em faria falta la mama i la novia..jeje

petons a tots
Tschüssi

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pues con el costipado y el biruji que se ha levantado hoy seguro que ehcas en falta la túnica esa de la cabalgata...

8:29 AM  
Anonymous Anonym said...

Xaviiii! cuántos dias! ¿estás malito? angeliiito tan pequeño. Muuuy bien la foto de los pages, la de mi cámara se ve un poquitín borrosa. Ara os voy a enviar las de las paradetas y otras que tengo por ahí acomuladas. Ale un besito, cuídate.

10:08 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home