Freitag, Januar 19, 2007

Kyrill & Bowling

que pacha gent!

suposo que ja us haureu enterat que hem tingut un huracà per aquí a terres alemanyes! bé, la meva sorpresa va ser quan ahir al matí vai arribar a la uni, i els companys em van dir que si havia sentit les noticies per la tele...pos no, pq fins a aqella mateixa nit no tenia tele, pero tampoc l'he vista, aixi que ni idea! pos ells em deien que havien anunciat vents d 150-200km/h...jo no sabia si era una broma o que, fins que em vai coentar als diaris espanyols i vai pdoer entendre el que s'estava coent....un huracà!que be....

no va ser tant greu com pintaven, si que feia vent, i tot aixo, pero no vai veure en cap moment un arbre volant per la carretera o similar, aixi que tot be!

clar que poder, la tempesta forta ens va passar per sobre quan estavem jugant a bitlles amb els del departament!
el que esta agafant la bola es el jefe jefazo...pos resulta que com q es any nou, ens va convidar a une s10 persones a estar jugant a bitlles durant 2h, i despres a sopar a tots...la veritat es que s'ho curra molt, ojalà tots els jefes i profes de la uni fossin aixi...i segur que aquest curra molt més que la majoria de l'Etseib per exemple..

i el que us deia de la tele...es que ja tinc tele!yeahhhhhhh!!el dimecres els vai fer el sopar als veins de dalt, truita de atates, pa amb tomaquet, una miqueta d'embutit, unes olivetes espanyoles i una amanida..sembla que van quedr contents!jo vai dir, sense cap intencio, de que no tinc tele, i que men volia comprar una de 6è mà, i ells em van dir que en tenien dos que no en feien servir...i mira, em vai quedar aquesta (prestada, obviament), pero esta de conya!clar que no té comandament a distània, però per el poc ús que li fare...simplement la vull per mirar algunes notícies o algun programa, per anar acostumant tb la oida a l'alemany de la tele...i de pas, veure els Simpsons poder?jajaj;).

a que es autèntica la tele?


bueno penya, porto dos dies escoltant A.Calamaro, i he de dir que aquest paio és un geni!m'ha costat uns anys caure-hi, però ara ja em puc unir al grup de fans!jaja.

'Gracias le doy a la virgen,
gracias le doy al señor,
porque entre tanto rigor y habiendo perdido tanto,
no perdí mi amor al canto ni mi voz como cantor'

A.Calamaro , El Estadio Azteca, El Regreso 2005


Au gent, salut a tots i ja anem parlant!

Aufwiedersehen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lo del huracán, superado y sorprendente, en mi caso en plena calle un ratillo..

Lo de los plantemaientos socilaes d eesta gente si que es para analizar si..

Y bien por la tele...supongo que en color si es...

4:09 PM  
Blogger sukkus said...

Doncs si,per aqui vaig tb em sobreviscut a l'huraca, hi havia alguna ratxa forta q no em permetia avançar (curiosament quan anava cap a tunel de vent,jaja, dius,per a què?)

Tampoc em feia gracia veure els semafors com es movien mentre tornava en cotxe a casa, pero per la resta no va ser per tant...

Felicitats per la tele xD

10:06 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home