Dienstag, Januar 02, 2007

Neues Jahr!

Ich wünsche Euch ein glückliches neues Jahr!!

com va anar el cap d'any gent??a veure si entre tots els que heu fet alguna cosa, aneu penjant aqui les diferents opcions que vau triar; jo em vai decantar per anar a Camprodon amb la Mireia, a casa de la seva germana. Va estar divertit, molt tranquilet, gens de neu, i gaudint amb la gent!

aqui us deixo una coseta que em va arribar per internet, ja estic veient a gent que ho ha vist, pero bueno, és graciós!!

http://www.elfyourself.com/?userid=d0f880e3caf209debdde8e6G06122906

avui vai a les proves per ser patge reial, a veure si al final ens agafen!!si al final anem a la cavlgada, ja us ho confirmaria, i ja us diria on ens podeu veure!!

salut a tots!

2 Comments:

Blogger Guns said...

Sii jo fijo que vaig a veure´t al carrer sepúlveda si fas de carboner reial. jejeje em tiraras alguna cosa?

1:51 PM  
Anonymous Anonym said...

Feliz año igualmente...nos vemos en breve...

5:25 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home