Samstag, Dezember 16, 2006

fieston!!Meine Nachbarn sind verrückte!!

ei gent!bon dia pel matí a la vila del pingüí!

que tal el dissabte de moment?segur que alguns teniu resaca, pos ja en som dos!

Ahir els meus veins de dalt van montar una festa, i em van convidar; no se si dir-li festa o fiestón!

Jo m'esperava com una altra festa que vai anar, música amb un portatil, uns altaveus, i menjar, beguda, gent, xerres i au!pos bueno, quan vai arribar a casa sobre les 20.30, ja sentia jo la musica molt forta, i en teoria començava a les 21.00; pos quina va ser la meva sorpresa quan vai pujar, i em vai trobar primer, un passadís completament buit!giro cap a la cuina, i em trobo aixo:

Un Dj a una cuina de 2x2...molt heavy!es veu q cada any o cada semestre fan una aixi, i hi ha un paio d'aqui de la resi q tb punxa, i em penso q el Dj era un colega!molt heavy gent!!

i la festa, pos molt be, llastima de la musica!pero bueno, vai aguantar fins les 3 am, i ar aja em veieu, a les 10 despert pq n puc dormir mes! i resaca..es normal tindre'n, si els animals van comprar 8 caixes de cervesa, cada caixa amb 20 ampolles de mig litre!!lo just, vamos!jajaj. penjo algunes fotos, i vai a esmorçar!

Andy (Andreas), el vei de dalt...crazyman!!
Michael tb vei de dalt, mes calmadet, pero molt bon paio!i la seva novia, Katia (no li agrada el pernil salat q vai portar..prefereix el pernil salat fumat!!)

Sebastian, tb un personajillo...vei de dalt tb!un altre boig!

la novia de Sebastian, Sussi, amb una teta postissa!jaja
la teta en questio era aquesta:Michaela, Thomas i jo; Thomas tb es Dj i tb va tocar una miqueta, es vei de l'altre bloc de resdencia,i bon paio!

El Dj en questio, en plena accio!


i Andy, de desfase a les tantes!!
bueno, piro a comprar alguns tomaquets pel pa amb tomaquet, i a Erfurt!
Aq nit mes festa, sopar amb Erasmus i suposo q a reventar Jena!

ens veiem gent
tinc unes ganes de venir x Nadal..
puffff

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Iepa!

Ei tio, l'Andy este es clavadet a tu!! jajajaa quan l'he vist em pensava que eres tu...

Joder no pares de festa en festa jeje...

1:30 PM  
Blogger sukkus said...

com hi pot haver algu q prefereixi el pernil fumat al nostre pernil salat? Increible. Aquest nadal em penso pujar dos porcs sencers aqui xD

9:40 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home