Freitag, Dezember 15, 2006

alguna foto més...

Hallo Leute,
hier stelle ich mehr Photos, dass die nächste Party sind! (com m'agrada aixo de fer veure que sé alemany...jajaj!). En teoria, vol dir que : aquí poso algunes fotos més, son de la ultima festa el passat dimecres, en una residència.

Juanma, de Jaén.el de darrere, Yuri em penso, 1 japo.

el de Jamaica, Javi, de Logroño; Hugo (francés) i Alex (alemany).
Benji (alemany q parla alemany, frances, angles i castella), i Maria (valència).

el de l'esquerra, un francés, el del punyo en alto, Francesco (italià) i Maria (madrid).

Almudena (Jaén) i un alemany q tb parla espanyol, va estudiar 1 any a Salamanca em penso.

Juncal (Logroño), i la del braç aixecat, Virginia (Jaén)

Maria, intentant obrir una cervesaa a l'estil alemany: amb l'encenedor!!només ho he aconseguit una vegada, i a la esta entre Maria i jo, em penso q ens vam carregar l'encenedor del Benji!

Estel (frnacesa d'origen Indi), una polaca i Maria.


pos aixo es Jena i el grup de gent q mes o menys conec; en falten alguns, pero bueno, segurament ja han sortit en altres fotos.
La veritat es que ells van a un altre ritme, aixo de tenir classes els permet poder-se aixecar a la 13.00 i no sentir-se culpables, són mes joves, i aq coses...

bueno gent, jo baixo a bcn el dia 20 dimecres x la nit, aixi que espero veure-us aviat!!si algu s'anima, probablement el dijous x la tarda em pogueu trobar als menjadors universitaris amb el Sr.Xavi Palau, hem de parlar de moltes coses i acavar amb les existències de Voll damms!

macht's gut!
Xavi

2 Comments:

Blogger Guns said...

El Andy aquest en la foto del barret ,es com tu quan et vas deixar el bigoti per anar a BUdapest, no?

12:34 PM  
Blogger sukkus said...

m'alegro q ja comencis a agafar el ritme xD

9:38 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home