Sonntag, Dezember 17, 2006

zumo de peraaaaaaaaa!!!

ei gent!
és Diumenge, 12.11 i ja porto com 2h despert; primer pq n he pogut dormir més a partir de les 10am, i segon, pq estic veient el barça per una tele xinesa (internet es una mina!).de moment, 0-0.

Abans de res, disculpes pel mail d'ahir, pero em va entrar una diarrea monumental en un tres i no res!resulta que mentre estavem a Erfurt en el Weihnachstmark em vaig comprar com uan torta amb una salsa d'all, i altres especies q es posaves per sobre; pos resulta que em vai poar una salsa que picava mogollon!no em vai poder acavar el menjar, i per la tarda ho vai cagar tot!!pff.

si un dia quan demaneu algo per menjar us diuen : Scharf, ojito!!!vol dir picant!!jo no ho sabia, i com que no vai entendre el q va dir, vai suposar que era una delicatesen aq salsa, es a dir, que era bonisima i q me n'havia de posar a tonelades!jajaj. pos bueno, la torta era mes vermella que blanca (de la salsa d'all), i ja quan vai provar la primera olvia banyada amb la salsa, vai començar a plorar!em vai posar tb dues guindilles, q inocent q soc, q les vai llençar al moment!jaja

despres de la meva crisis estomacal, vaig anar al sopar dels Erasmus; sopar de jefes!!a l'antic ajuntament, i haig de reconeixer que em vai espantar quan els italians noems arribar, es van fotre a demanar 4 ampolles de vi italia!!puff, vaia robo!jo va anar a les meves birres...i per sopar,com que no enteniem res de res pos ens vam agafar un menu per cada 6 persones, aixi que sabriem mes o menys el q menjariem!pos aixo es el q ens van portar:

les noies no, eh cabrons?jaja. costelles, pollastre, i xai acompanyat d'unes patates amb salsa de iogurt,xampinyons i patates amb especies. Tot aixo amb una amanida tb basant contundent!

despres del sopar, ens vam donar els regals d'amic invisible ('wichlet' em penso en alemany); jo vai comprar un llibre de tapes a un italia, pero em penso q n li va fer molta gràcia (la veritat es q el llibre esta de conya, i son 5€); coincidencia que aq mateix tio em va fer el regal a mi, i el paio em va regalar un moneder...mireu a la foto, i em dieu si penseu com ell, q es unisex, o penseu com jo, q es un moneder de tia!jajaj, ell em va dit que a Italia els tios porten moneders de tia, pero a mi no em va tot aixo d'aquest mon faschion!jaja. jo el q ja se es que ja tinc un regal x la Mireia!jaja.

que us semblen aq ulleres d'un altre italia?aquest es Fabián, de València, havia vingut a visitar a Maria (valència) i a intentar camelar-se a una italiana i una grega, pero bueno,...no es pot esperar res d'aquestes noies!
jo em penso que em quedarien molt be amb el barret de cowboy i el bigoti d'alemany...

recordeu?jaja
au gent, ens veiem dijous x terres catalanes!
siauuuuuuuuuuu

1 Comments:

Blogger Guns said...

Ostres Xavi quin tiberi! Vaja plat tan enorme!
Doncs si no li va agradar el llibre almenys és per tots els gustos, no com el moneder aquest de nena.

12:31 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home