Sonntag, Oktober 08, 2006

Ara ja hi som tots!

Hallo!
bé, ara que ja conec a tots els inquilins del meu piset, pasem a les consideracions:
*el que ja coneixia, segueix com sempre...avui hem parlat 5min amb el seu angles macarrònic i el meu alemany primitiu, i s'ha tancat a l'habitació.
*el nou inquili ha fet una entrada triunfant...ha arribat, ha dit hola, i ha fotut una música sorollosísima a tope, i quan dic a tope es a tope!però sembla bon nano..
*i l'altre, que ja vivia aquí, ha arribat amb susn pares..i carregat: tele, aspirador, cadira bona...claro, ha arribat, s'ha obert una Beck's, lasaña al microwaves, i ale, a l'habitacio a menjar...q estúpid de mi, que quan he vist que estava 'cuinant' m'he dit: va, jo que ara n tinc gana, però aniré allà, soparé algo i així parlem...sisi, hem parlat mogollón!...he sopat solet...

aish, diese deutshce Leute...sehr speziell!!

Ciao bambinos!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Anims Xurri!

Lo q passa es q no porten bé lo del Schumacher....

Petonets

12:29 AM  
Anonymous Anonym said...

Xavi! si lo que quieres es entablar conversación con tus compis de piso bebete una de sus cervezas y acompañala con una buena lasaña tambien de alguno de ellos. Ya verás como no tardarán en hablar contigo.

Cuidat Joland!

Jairo.

11:32 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home