Donnerstag, Oktober 05, 2006

Primers contactes...

Ei gent!!primera penjada al blog..quins nervis, no?jeje.

Bé, seré breu ja q tinc bastanta son, i avui ha estat un dia dur: només dir que aquests alemanys són bastant interessant per analitzar. Jo, com a nou estudiant de la ciutat de Jena, m'he hagut de regstrar a la ciutat, suposo que és per si la lies molt amb les birres, que sapiguen qui ets..però axò es fa a totes les ciutats alemanyes, que fuerte no??

per totes les altres coses, la resi és un pis compartit, on jo tinc la meva pròpia habitació pel mòdic preu de 173€ tot inclós, llum, aigua, etc etc...està a 5min caminant de la uni, i a 15-20 del centre...pero hi ha un bus que per 1,5€ et porta...a mi for free, amb el meu nou carnet d'estudiant a canvi de 118€...aki tot es paga nens!

a veure si demà al matí fa bon dia, faig unes fotos de 'meine Zimmer' i hi feu un cop d'ull!

bis später! (fins després...o fins un altra, n se...)
Tschüs!(siauuu)